مصاحبه آرشیو خبر ها
ساندرو : برای موفقیت در یووه تلاش می کنم

ساندرو : برای موفقیت در یووه تلاش می کنم

الکس ساندرو، امروز بطور رسمی به هواداران یووه معرفی شد . بازیکن برزیلی جدید یووه که امروز در مرکز وینوو و موزه باشگاه هم حاضر شد ، در مورد پیوستنش به یووه و شرایطش گفت :

" بسیار خوشحالم که به یوونتوس آمدم ، بازی کردن در چنین باشگاهی از بزرگترین آرزوهای من بوده است و اکنون به آن رسیدم و بسیار از این انتخاب راضی هستم . من مطمئنم که بازی در یووه و لیگ ایتالیا باعث پیشرفت من می شود ، زیرا لیگ ایتالیااز تاکتیکی ترین لیگ های دنیا است "

الگوهای تو ؟

" روبرتو کارلوس همیشه بازیکنی بوده است که من بازی او را دوست داشتم ، او و پاتریس اورا الگوهای من هستند "

بازی آینده یووه برابر رُم ؟

" این یک الکلاسیکو است و مطمئنا بازی بسیار سختی خواهد بود ، من هم آماده بازی کردن در این دیدار هستم و در صورتی که مربی بخواهد می توانم بازی کنم. من از گذشته بازی های لیگ ایتالیا را دنبال می کنم، این یکی از بهترین و فنی ترین لیگ های اروپایی است و می دانم که اینجا برای من خوب خواهد بود "

" یوونتوس تیم بزرگی است و انتخاب فوق العاده ای برای من بوده ، بازی کردن در این تیم که همیشه برای قهرمانی تلاش می کند لذت بخش است. می دانم که یووه باعث پیشرفت من می شود و در این تیم می توانم عملکرد خوبی داشته باشم "

بازی دیروز و حضور در ورزشگاه ..

" جو فوق العاده ای بود، من آن را دوست داشتم. شک ندارم که در این تیم انگیزه بسیار زیادی خواهم داشت و هر روز برای بهتر شدن تلاش می کنم. متاسفم که با یک اتفاق گل خوردیم اما این شروع کار برای یوونتوس و من است "

" شماره 12 را انتخاب کردم ، این عدد را دوست دارم و دوستم هالک هم در پورتو آن را بر تن می کرد. من با آلگری صحبت کردم و کاملا می دانم که او چه انتظاری از من دارد . بدون شک برای موفقیت یووه همه تلاشم را خواهم کرد "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: